Aydın’ın Köşk ve Nazilli ilçelerinde uyuşturucu kullandığı tespit edilen 7 şüpheli yakalandı.
Aydın İl Jandarma Komutanlığı koordinesinde yürütülen uyuşturucu ile mücadele çalışmaları aralıksız sürüyor. Edinilen bilgiye göre Köşk ve Nazilli İlçe Jandarma Komutanlıklarınca uyuşturucu madde satıcısı ve kullanıcılarına yönelik yapılan çalışmalarda E.E., H.E., F.A, U.D., E.A., Y.M. ve K.K. isimli şüphelilerin uyuşturucu madde kullandıkları tespit edildi. Ayrıca 2 şüpheliden bir miktar uyuşturucu madde ele geçirildi. Yakalanarak gözaltına alınan şüpheli şahıslar hakkında başlatılan adli süreç devam ediyor. – AYDIN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2114 kez okundu
2
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1634 kez okundu
3
Annelik duygusunun ortak tanımı diyebileceğimiz 10 başlık.
1632 kez okundu
4
Yüksekova Spor ve Antalyaspor Berabere Kaldı
1588 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1568 kez okundu